Державна митна служба запускає кол-центр

З 25 листопада у громадян з’явилась можливість направити свої звернення до митниці за номером 0800-503-644. Очікуваним результатом запровадження роботи кол-центру є скорочення строку розгляду звернень громадян, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, безпідставна передача звернень та запитів іншим органам.

Кол-центр запускається в рамках пілотного проекту Єдиного контакт-центру Кабінету Міністрів України. Громадяни отримають можливість надсилати звернення та запити на публічну інформацію:

– через веб-сайт Урядового контактного центру,

– через урядову «гарячу лінію»,

– сайти учасників проекту

“Оптимізація звернень в одному контакт-центрі — це один із небагатьох кроків до побудови клієнтоорієнтованої митниці. Кожного дня мені розказують, що звернення розглядалось майже місяць, надали формальну відповідь або ж взагалі нічого не відповіли. Ми намагаємось побороти ці явища, а тому і запускаємо єдину точку входу для звернень від громадян. Запити будуть потрапляти до операторів, які будуть їх надсилати одразу в профільні відомства. Так ми скоротимо термін розгляду звернень”, — розказав про роботу єдиного-контакт центру очільник митниці Максим Нефьодов.

Нагадуємо, що 21 листопада було запущено тестову онлайн-систему скарг на роботу митниці. Спробувати можна за посиланням:  https://cc.customs.gov.ua/

 

0 800 503 644 подати скаргу